کلاس بعدی که براش در نظر گرفتیم ژیمناستیکه و اتفاقا در نزدیکی ما یه مدرسه ژیمناستیک خیلی خوب هست که تخصصش فقط ژیمناستیک برای تمامی رده های سنی هست یعنی بجز این رشته ورزشی دیگه ای رو ارائه نمی کنند. با کیان و پدرش رفتیم اونجا و امکانات و شرایط و مربی رو کامل بررسی کردیم فقط چون کلاسهای رده سنی کیان صبحها ارائه میشه منتظریم تا این هفته مدرسه کیان تموم بشه و به امید خدا از هفته آینده ژیمناستیک رو هم آغاز کنیم.
انشاالله که بتونیم تابستونی خوب و پر از تفریح براش بسازیم.
دو اتفاق مهم...ما را در سایت دو اتفاق مهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 69