پایان کلاس اول

خرید بک لینک

خدا رو شکر، اولین سال تحصیلی پسرم به پایان رسید! انگار همین دیروز بود که تازه براش مدرسه انتخاب کردیم و ثبت نامش کردیم و حالا کلاس اول تموم شد! در مجموع سال تحصیلی خوبی بود اگرچه خودم پا به پای کیان باهاش درس خوندم، شعر حفظ کردم، کاردستی درست کردم و نقاشی کشیدم ولی نتیجه ی کار بسیار عالی بود و روزی که کارنامه ی کیان رو گرفتم نتایج از بالا تا پایین بسیار عالی بود.

مدرسه برای بچه های کلاس اول با حضور اولیا جشن الفبا گرفت. جشن خوبی بود پر از موسیقی و شعر که برای بچه ها شاد و به یاد موندنی باشه. عکاس اومد و از بچه ها با لباس فارغ التحصیلی عکس گرفت و آخرش هم کیک الفبا رو برش زدند و بین همه تقسیم کردند.

روزی که کارنامه کیان رو تحویل گرفتم همراهش عکس و همچنین لوح پایان کلاس اول رو که به شکل یه کتابچه ی زیباست بهمون دادند. امسال توی مدرسه و در درس روباتیک، بچه ها چند تا چیز ساختند ولی بهترینشون یه چرخ و فلکه که با باتری کار میکنه و روزی که کیان اون رو آورد خونه من خیلی تعجب کردم چون باورم نمیشد که کیان اون رو به این خوبی ساخته و از اون جالب تر اینکه کار هم میکنه و می چرخه!

به عنوان یه یادگاری باارزش از فعالیتهای کلاس اول پسرکم، اون چرخ و فلک رو همیشه نگه خواهیم داشت.

پسرم تو قهرمان کوچولوی منی که تو رو با دنیا عوض نمیکنم. پیشرفتت، موفقیتت، خوشبختیت آرزوی قلبی منه.... دوستت دارم پسرکم

دو اتفاق مهم...

ما را در سایت دو اتفاق مهم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 23:32

صفحه بندی