سلام. من کیانم.ممنونم که در این سالها وبلاگ من رو پیگیری می کردین. با خاطرات خنده دار من خندیدین و برام کامنت نوشتین. راستش من دیگه بزرگ شدم و اینجا فعالیتی ندارم. اما اگه هنوز دوست من هستین و دلتون می خواد از حال و احوال من باخبر باشین، میتونین به پیج اینستاگرام من سر بزنین.خوشحال میشم که اونجا ببینمتونصفحه اینستاگرام من: donyaye_kian " /> دو اتفاق مهم...ما را در سایت دو اتفاق مهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 64
جشن تولد هشت سالگی کیان با سالهای قبل فرق داشت. متاسفانه به خاطرقرنطینه ی بیماری کرونا، ما نتونستیم برای کیان مهمونی بگیریم. اما تصمیم گرفتیم یه جشن مجازی داشته باشیم. روز تولدش خونه رو با ریسه و بادک دو اتفاق مهم...ما را در سایت دو اتفاق مهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65
و سرانجام حبه انگور مامان هفت ساله شد! معمولا هر سال تم تولد کیان رو از بین شخصیتهای کارتونی که دوستشون داره انتخاب میکنیم. تم های تولدش تا حالا: شکوفه (اولین تولدش)، باب اسفنجی، مک کوئین، مینیون، بر دو اتفاق مهم...ما را در سایت دو اتفاق مهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 73
دقیقا دو روز پیش بود که کیان به ما گفت پشت دندونهای پایینش یه چیز سفت احساس میکنه! نگاه کردیم و دیدیم یه دندون کوچولوی سفید و خوشگل داره از توی لثه اش میاد بیرون! و این در حالی بود که هنوز دندونهای شی دو اتفاق مهم...ما را در سایت دو اتفاق مهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 82
طبق قرار، روز شنبه کیان رو به دندانپزشکی بردم. روز قبل یه سری کارهایی که قرار بود دکتر انجام بده رو برای کیان توضیح دادم البته خیلی مختصر تا نگران و مضطرب نشه. توی مطب که اتفاقا خیلی هم شلوغ بود سعی ک دو اتفاق مهم...ما را در سایت دو اتفاق مهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 82