اواسط آذر بود که کیان متوجه شد هردوتا دندونهای جلو بالا لق شده! اصولا لق شدن دندون برای همه بچه ها خیلی سخته چون دیگه نمیتونن راحت چیزی رو گاز بگیرن و درد و گاهی خونریزی هم که دیگه به جای خود! کیان هم در این چند هفته ( امروز ۷ دی ماهه ) خیلی کلافه بود و مدام با این دوتا دندون لق درگیر بود که شاید کنده بشن و البته موفق هم نشد!
تا اینکه دیروز وقتی از مدرسه اومد متوجه شدم که یکی از دندونها خیلی جلو اومده و حالت غیرطبیعی پیدا کرده. با دقت که نگاه کردم دیدم از پشتش دندون جدید نیش زده و اومده بیرون. فهمیدم که دیگه هر طور شده باید این دندون رو بکنم. اول کیان رو فرستادم دستشویی که شاید خودش بتونه دندون رو بکنه ولی موفق نشد برای همین خودم شروع کردم چند بار دندون رو تکون دادم و یه کمی هم کشیدمش. دفعه سوم که داشتم تکونش می دادم یهو دندون کنده شد و افتاد توی دستم.
خلاصه فعلا کیان از دست یکی از این دندونای لق راحت شده. احتمالا چند روز دیگه هم نوبت دومین دندونه که با همین روش باید دست بکار بشم و بچه رو از درد و رنج راحت کنم. ![]()
.........................................
خب! دقیقا ۵ روز بعد از این ماجراها دندون دوم رو هم خودم دست بکار شدم و مثل قبلی کندم! و جالبه که بلافاصله دندون جدید به جاش دراومد. اما تا اومدیم یه نفسی بکشیم و فعلا از دست این دندونای لق راحت شیم، یکی از دندونهای کناری بالا لق شد
و حالا درگیری کیان با این یکی دندون ادامه داره و از اونجاییکه ریشه های دندونش قوی و محکم هستند احتمالا مثل قبل پروسه ی افتادن این یکی هم حدود ۱ ماه طول خواهد کشید!!!! و این طور که معلومه فعلا این داستان ادامه خواهد داشت.
ما را در سایت دو اتفاق مهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 77