جشن تولد هشت سالگی کیان با سالهای قبل فرق داشت. متاسفانه به خاطرقرنطینه ی بیماری کرونا، ما نتونستیم برای کیان مهمونی بگیریم.
اما تصمیم گرفتیم یه جشن مجازی داشته باشیم. روز تولدش خونه رو با ریسه و بادکنک تزیین کردیم و چون کیک شکلاتی خیلی دوست داره خودم براش کیک پختم، بین لایه های کیک خامه ، موز و گردو گذاشتم، کیک رو با خامه پوشوندم و با چیزهایی که توی خونه داشتیم تزیینش کردم. کیک قشنگی از آب دراومد.
برای کادوی تولد هم من و پدرش برعکس هر سال که براش کادو می خریدیم، امسال ناچار شدیم براش پول کنار بگذاریم. خلاصه وقتی همه چیز برای جشن تولد آماده شد از طریق واتس آپ با خانواده هایی که همیشه در جشن تولد شرکت می کردند تماس تصویری گرفتیم و اونها به صورت آنلاین مراسم بریدن کیک و فوت کردن شمع رو دیدند. و البته خودمون به نیابت از مهمونها کیک خوردیم.![]()
بعد هم کیان برای مهمونهای مجازیش با ارگ آهنگ تولدت مبارک رو زد که خیلی مورد تشویق قرار گرفت.
درسته که امسال جشن تولدش ساده بود و زود تمام شد ولی به یاد ماندنی بود. به قول شهریار شاعر تبریزی: این هم از عمر شبی بود که حالی کردیم! البته کیان از ما قول گرفته که به امید خدا هروقت این ویروس لعنتی از بین رفت و شرایط عادی شد، حتما براش یه جشن تولد واقعی بگیریم. آخه میگه جشن تولد بدون کادو اصلا حال نمیده![]()
در ادامه عکس امسال رو می گذارم
دو اتفاق مهم...ما را در سایت دو اتفاق مهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65