چیزی به پایان تابستون نمونده و پایان تابستون برای کیان یعنی شروع کلاس دوم!
امسال هم سعی کردیم برنامه های پرباری برای کیان در نظر بگیریم تا هم تفریح کنه و هم اوقات فراغتش رو مفید پر کنه:
کلاس زبان طبق روال سابق زیر نظر خودم در خونه برگزار میشه. دقیقا پارسال اوایل شهریور آموزش زبان کیان رو استارت زدم و در این یک سال بی وقفه این آموزش ادامه داشت و الان کیان معادل ترم ۶ کودکان در آموزشگاهه و کتاب bravo 1 رو تازه تموم کرده و به امید خدا کتاب bravo 2 رو هم به زودی شروع خواهیم کرد. الان کیان دایره لغات بسیار خوبی داره، میتونه جمله بسازه و کتابهای داستان انگلیسی رو بخونه.
باشگاه ژیمناستیک رو هم کماکان داریم ادامه میدیم و الان ۱ سال و نیمه که به طور مستمر این ورزش رو انجام میده و خوشبختانه پیشرفت خوب و راضی کننده ای هم داره.
مثل پارسال، امسال هم کیان استخر رفت و زیر نظر مربی پارسالش دوره های تکمیلی رو هم یاد گرفت.
و در نهایت برای اینکه از فضای درس و مدرسه دور نمونه ریاضی و فارسی رو با هم دوره کردیم که یادش نره و برای کلاس دوم آماده باشه.
خدا رو شکر در مجموع از برنامه های تابستون کیان خیلی راضی هستیم و خودش هم نه تنها خسته نشد بلکه از تعطیلات تابستونیش لذت هم برد. ان شاالله که سال تحصیلی جدید رو با انرژی شروع کنه و مثل پارسال موفق باشه.
دو اتفاق مهم...ما را در سایت دو اتفاق مهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 79