هفت؛ این عدد مقدس!

خرید بک لینک
و سرانجام حبه انگور مامان هفت ساله شد!

معمولا هر سال تم تولد کیان رو از بین شخصیتهای کارتونی که دوستشون داره انتخاب میکنیم. تم های تولدش تا حالا: شکوفه (اولین تولدش)، باب اسفنجی، مک کوئین، مینیون، بری زنبوری و انگری بردز بوده.

امسال با نظر خود کیان تصمیم گرفتیم تم تولدش رو تدی ( خرسی ) انتخاب کنیم. و برای راحتی مهمونا جشن اصلی رو جمعه ۲۳ فروردین برگزار کردیم ولی روز ۱۸ فروردین هم خودمون سه تایی یه کیک کوچولو گرفتیم و یه تولد خصوصی در روز اصلی تولدش داشتیم.

مثل هر سال کارت دعوت رو خودم با فتوشاپ طراحی و چاپ کردم. اما بقیه تزئینات رو آماده تهیه کردیم.

در ادامه چند تا عکس نمونه از تم امسال رو قرار میدم.

دو اتفاق مهم...

ما را در سایت دو اتفاق مهم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 73 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 23:32

صفحه بندی