اما الان که هفته آخر مدرسه است و درسهاشون سبک شده و عملاً فقط مشغول دوره کردن هستند تصمیم گرفتم که واکسنش رو بزنم تا برای شروع کلاسهای ژیمناستیک دیگه مشکلی نداشته باشه. چون این واکسن تا چند روز عوارضش رو بروز میده. عوارضی مثل تب، ورم و درد بازو به طوریکه نمیتونن دست رو تکون بدن. به هرحال امروز کیان مدرسه نرفت و صبح با هم به مرکز بهداشت رفتیم و واکسیناسیون انجام شد.
این واکسنها شامل قطره فلج اطفال، سه گانه و MMR بود.
برای جلوگیری از تب هر ۴ ساعت یکبار بهش شربت ایبوپروفن میدم که چون مزه پرتقال میده کیان با لذت میخوره. برای جلوگیری از ورم و درد بازو هم چند بار محل واکسن رو کمپرس سرد کردم و خدا رو شکر مشکلی براش پیش نیومد و میتونه فردا به مدرسه بره.
دو اتفاق مهم...ما را در سایت دو اتفاق مهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 79