پایان پیش دبستانی

خرید بک لینک
بالاخره پیش دبستانی کیان به پایان رسید. روز ۲۶ اردیبهشت آخرین روز مدرسه و در واقع جشن پایان دوره پیش دبستانی برای کیان بود. از طرف مدرسه سالن فرهنگیان واقع در مهرشهر کرج رو رزرو کرده بودند. بچه ها با لباس سفید و پاپیون قرمز در حالیکه تاج به سر داشتند در این مراسم شرکت کردند. از یک ماه قبل بچه ها برای این مراسم تمرین کرده بودند و اونروز با آمادگی کامل مراسم رو پیش بردند.

به دلیل شرایط کاری پدر کیان، من تنهایی در این جشن شرکت کردم اما خیلی از بچه ها با پدر و مادرشون مهمون این مراسم بودند. جشن شاد و خوبی از طرف مدرسه برگزار شد و در نهایت هم لوح پایان دوره به کیان و دوستانش اهدا شد.

روز قبل از مراسم، کتابها و وسایل هر بچه رو بهمون تحویل دادند و چند روز بعد از این جشن هم من پرونده کیان رو از اون مدرسه گرفتم و به مدرسه جدید که قبلا ثبت نامش کرده بودم تحویل دادم.

اگرچه سال تحصیلی تمام شده ولی من آموزشها و کتابهای قبلی رو هر روز با کیان دوره میکنم که درسها رو فراموش نکنه و برای کلاس اول حاضر باشه.

در کنار مرور درسهای گذشته الان کیان علاوه بر کلاس شنا، آموزش ژیمناستیک رو هم شروع کرده و خوشبختانه خیلی هم به اون علاقمنده. الان هفته ای ۳ روز ژیمناستیک و هفته ای ۲ روز هم آموزش شنا داره.

اما شکوفایی اصلی کیان از نظر من در پیشرفت اون توی خواندن کلماته. کیان تمام کلماتی رو که صداگذاری شده باشه به راحتی میخونه و انصافا از این نظر می درخشه. هر کلمه ای حتی کلمات سخت و چند هجایی رو بسیار عالی میخونه.

البته این پیشرفت نتیجه چندین ماه تمرینهای مستمر من با فلش کارتهای مختلفه! اما انصافا خودش هم پشتکار و اراده خوبی برای یادگیری داشت و الان به لطف خدا از نظر خواندن کلمات عالی شده.

دو اتفاق مهم...

ما را در سایت دو اتفاق مهم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 73 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 15:36

صفحه بندی