به دلیل شرایط کاری پدر کیان، من تنهایی در این جشن شرکت کردم اما خیلی از بچه ها با پدر و مادرشون مهمون این مراسم بودند. جشن شاد و خوبی از طرف مدرسه برگزار شد و در نهایت هم لوح پایان دوره به کیان و دوستانش اهدا شد.
روز قبل از مراسم، کتابها و وسایل هر بچه رو بهمون تحویل دادند و چند روز بعد از این جشن هم من پرونده کیان رو از اون مدرسه گرفتم و به مدرسه جدید که قبلا ثبت نامش کرده بودم تحویل دادم.
اگرچه سال تحصیلی تمام شده ولی من آموزشها و کتابهای قبلی رو هر روز با کیان دوره میکنم که درسها رو فراموش نکنه و برای کلاس اول حاضر باشه.
در کنار مرور درسهای گذشته الان کیان علاوه بر کلاس شنا، آموزش ژیمناستیک رو هم شروع کرده و خوشبختانه خیلی هم به اون علاقمنده. الان هفته ای ۳ روز ژیمناستیک و هفته ای ۲ روز هم آموزش شنا داره.
اما شکوفایی اصلی کیان از نظر من در پیشرفت اون توی خواندن کلماته. کیان تمام کلماتی رو که صداگذاری شده باشه به راحتی میخونه و انصافا از این نظر می درخشه. هر کلمه ای حتی کلمات سخت و چند هجایی رو بسیار عالی میخونه.
البته این پیشرفت نتیجه چندین ماه تمرینهای مستمر من با فلش کارتهای مختلفه! اما انصافا خودش هم پشتکار و اراده خوبی برای یادگیری داشت و الان به لطف خدا از نظر خواندن کلمات عالی شده.
دو اتفاق مهم...ما را در سایت دو اتفاق مهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 73