چند روز پیش داشتم با کیان ریدینگ (خواندن) انگلیسی کار میکردم. متن کوتاهی براش در نظر گرفته بودم که از زبان یه خرگوش نوشته شده بود. قبل از شروع به کیان گفتم که این چیزهایی که قراره برام بخونی از زبان این خرگوشه است و اون داره اینها رو بهت میگه.کیان هم خیلی جدی نگاهم کرد و گفت: خب من که نمیتونم بفهمم چی میگه چون زبون هویجی بلد نیستم!!!! بعد هردومون بلند خندیدیم!!!!
ما را در سایت دو اتفاق مهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 71