خدا رو شکر، اولین سال تحصیلی پسرم به پایان رسید! انگار همین دیروز بود که تازه براش مدرسه انتخاب کردیم و ثبت نامش کردیم و حالا کلاس اول تموم شد! در مجموع سال تحصیلی خوبی بود اگرچه خودم پا به پای کیان باهاش درس خوندم، شعر حفظ کردم، کاردستی درست کردم و نقاشی کشیدم ولی نتیجه ی کار بسیار عالی بود و روزی که کارنامه ی کیان رو گرفتم نتایج از بالا تا پایین بسیار عالی بود.
مدرسه برای بچه های کلاس اول با حضور اولیا جشن الفبا گرفت. جشن خوبی بود پر از موسیقی و شعر که برای بچه ها شاد و به یاد موندنی باشه. عکاس اومد و از بچه ها با لباس فارغ التحصیلی عکس گرفت و آخرش هم کیک الفبا رو برش زدند و بین همه تقسیم کردند.
روزی که کارنامه کیان رو تحویل گرفتم همراهش عکس و همچنین لوح پایان کلاس اول رو که به شکل یه کتابچه ی زیباست بهمون دادند. امسال توی مدرسه و در درس روباتیک، بچه ها چند تا چیز ساختند ولی بهترینشون یه چرخ و فلکه که با باتری کار میکنه و روزی که کیان اون رو آورد خونه من خیلی تعجب کردم چون باورم نمیشد که کیان اون رو به این خوبی ساخته و از اون جالب تر اینکه کار هم میکنه و می چرخه!
به عنوان یه یادگاری باارزش از فعالیتهای کلاس اول پسرکم، اون چرخ و فلک رو همیشه نگه خواهیم داشت.
پسرم تو قهرمان کوچولوی منی که تو رو با دنیا عوض نمیکنم. پیشرفتت، موفقیتت، خوشبختیت آرزوی قلبی منه.... دوستت دارم پسرکم![]()
ما را در سایت دو اتفاق مهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 83